Saaben 1962 modell
4 posters
yhmk :: Velkommen hit :: Til salgs
Side 1 av 1
Saaben 1962 modell
Har lagt ut saaben på finn.nohttp://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19172675og ætte interessen ser det ut som om den blir solgt , pr i da har det vært 1500 stk å kika på den og den har kun ligget ute i 6 dager. Jeg skal forøvrig også selge en mc 1954 modell type Awo T 425 Simpson Suhl 250 ccm. http://picasaweb.google.no/simpsonsuhl/DropBox?feat=directlinkHer er det bare å komme med bud hvis noen interesse, følger med masse deler. Begge kjøretøyene er registrerte og klar til bruk. Begge selges grunnet nye prosjekt. Jeg kommer tilbake til disse senere på rette sia
Re: Saaben 1962 modell
Ja du klar vel ikkje å dy d, du må kjøp d bobblæ du åg.........
VW 1303 S- Antall Innlegg : 43
han vart så åverjett åver ke godt boblån jækk både i opp åg neåver bakka så bi bobla på han Geir åg no ja går ikji ann å bare bi snar i neåver bakkan vettu,
WOOFER- Antall Innlegg : 27
nei e ska ikke ha nå bil som har motorn i ræva, tenker det bi en fransk padde, de er flått synes jeg, uansett så må jeg få solgt saaben først, har fått inn noen skambud, men de får den ikke
Er oppvokst i padde Du snakker DS no å ikke 2CV, uansett Fransk er tøft, var ei lita kuklengd fra å kjøpe meg DS, fadern hadde ein, en fantastisk bil på alle måter, men ett hælvet å skru på
General Custer- Antall Innlegg : 28
ikke 2wc nei,,,ja jeg har hatt to sitroner i min tid .en gs og en visa, så jeg har en viss peiling å skru på sitron ja. enyways så skal jeg bi kvitt saaben før det blir noe titting etter nytt, spørs også om jeg ikke må ta en utbygging av det som skulle være garage i sin tid
E hadde åg problem mæ avatarn, mått legg inn på nytt. Ser at enkelte gång går dæ seint her (ja mæ opplasting a nættsio ja)
da e åfte problem me forume her, får bare opp mykji aijn sjit og feilkoda
Ja da er saaben solgt til tverrlandet ved bodø, den kommer til en som har 3 saaber fra før men som mangla en 2 takter, skal sende den oppover med rutihurta på mandag
Grattis mæ salget, då bi dæ væl innkjøpt boblæ snart.............
Du veit e har jo ein brættpukk såm e sku ha hatt igang, å så må e utvid garasjen å karportn, ha kjøft me ein 8 metring (bobil) så ska e sjå om e finn ein sitron ( padde ) tel vårn:VW 1303 S skrev:Grattis mæ salget, då bi dæ væl innkjøpt boblæ snart.............
Ja vess dæ bi fransk må du kjøp d nytt verktøy, førr dar e allt motsatt og lagæ førr spesialverktøy.......(ett verktøy førr kvar skruve)
Ja å førræssn, grattis mæ ny bobil. Dæ e vel en -bil....hehe!
[quote="VW 1303 S"]Ja å førræssn, grattis mæ ny bobil. Dæ e vel en -bil....hehe![/quote
Jotakk dæ e en bil ja haha
Jotakk dæ e en bil ja haha
trur da va d e møtt i krysse ne tel leirosen her før 2 vekår sia, ein stor ein bobil. syntes da såg ut såm at da va du såm satt bak ratte.
Va nokk nån ainn, vi va å heinta dein no sist lørdagWOOFER skrev:trur da va d e møtt i krysse ne tel leirosen her før 2 vekår sia, ein stor ein bobil. syntes da såg ut såm at da va du såm satt bak ratte.
ahh åkey:P gratulerer då
no må du faan ikke bi ein av dem bobil turistan såm legg å farta i 50km/t å legg mett på vein heile jævla tie.
no må du faan ikke bi ein av dem bobil turistan såm legg å farta i 50km/t å legg mett på vein heile jævla tie.
Takk, hehe nei på denne er det 160 hk, boogi for å takle bedre fart i svinger og kantspeila for å forsikre at man holder sia si , så dette blir nok bra.WOOFER skrev:ahh åkey:P gratulerer då
yhmk :: Velkommen hit :: Til salgs
Side 1 av 1